sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Muutama must-have hankintaa...

Voi luojaaa!!! Latasin viikonloppuna uuden (niin siis mulle uuden...) sovelluksen nimeltä PINTEREST ja oon niin koukussa!!! Pinterestissä voi hakea ja merkitä muistiin itselleen inspiraatio kuvia mistä vaan aiheesta maan ja taivaan välillä ja luoda niistä ns. dream boardeja, tai lajitella saman aiheen kuvat omiksi tauluikseen. Ja mä oon nyt ihan muutaman päivän sisällä merkannut noin 100 kuvaa! Toivottavasti tää mun hulluuteni jossain kohtaa laantuu...Tällä hetkellä mun päivät nimittäin alkaa ja loppuu pinterestiin...ja siinä välissäkin muutaman kerran...Siis kyllähän ton kanssa sais helposti kulumaan koko päivän! Jokainen hieno kuva johtaa toiseen hienompaan kuvaan ja kohta sitä onkin hyppinyt niin pitkälle kuvasta kuvaan, ettei tiedä mistä lähti liikkeelle! Ja kaikkien niiden upeiden kuvien seurauksena oon nyt sit tehnyt itelleni ihan jäätävän listan kaikista jutuista mitä pitäis taas hankkia! Siis miksi pitää aina hullaantua ihan täysillä, sitä kysyn hyvin usein itseltäni, vähempikin intoilu riittäis! :D Tässä muuten linkki, jos vielä joku muukin on yhtä myöhässä tän jutun kanssa kuin minä! :D


Että en kyllä ehkä sittenkään suosittele lataamaan, ainakaan kännykkään, sillä sen lisäksi, että tohon jää koukkuun, niin se luo tosiaan pakkomielteitä! Monia! :D Kun löytää jonkun aivan upean hemaisevan kuvan esim. täydellisistä korkkareista tai maailman hienoimmasta hiusväristä, niin niitä ei kyllä enää saa pois päästään...tänäänkin lähdin aamulla ensitöikseni kaupungille metsästämään cowgirl tyylisiä vaatteita pinterest kourassa...Mun täytyy nyt googlettaa sana INSPIRAATIO ja painaa se mieleeni ettei tää lähde ihan käsistä taas... :D Mutta joka tapauksessa, halusin nyt vielä koota ajatuksiani kaikista merkkaamistani kuvistani tänne blogin puolellekin ja aloitetaan siitä muodista sitten. Yritin saada kuvat vähän jaoteltua, mutta väkisinkin menevät osittain päällekkäin, koska en osannut kaikista päättää mitä korostaa..eli jokaisesta kuvasta tykkään kyllä ihan kokonaisuudessaan! But anyway, tässä nyt niitä tuulahduksia, joita haluaisin tällä hetkellä omaan vaatekaappiini lisätä! :)

1. Country tyyliset ja cowgirl-henkiset asut
*Röyhelöhameet ja -mekot

*Cowboy-bootsit

2. Kesäisiä hameita ja mekkoja

* Maxihame



*Kukkakuosi

 *Bright colours

3. Raita-paita

4. Nyöri sandaalit 

4. Asusteet

*Näyttäviä ja isoja kaulakoruja


*Rannekoruja

*Kultainen rannekello

5. Denim-shirt

6. Crop top

Laura <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti